Klacht Vakantiediscounter.nl: Zeer slechte klantenservice in een geschil dat werkelijk niet veel tijd en geld kost.

Klachtnummer
# 453307
Gebruiker
AngryLadies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De VakantieDiscounter geeft geen reactie op mails met betrekking tot de annulering van een pakketreis, het corrigeren van de voucherwaarde van de voucher die niet in lijn is met de totaal waarde van de vakantie.
Een reis van 3 jonge dames viel al in het water door de corona maatregelen en werd nog slechter door de slechte afhandeling van de zaak door De VakantieDiscounter. Zonder verdere opgave van reden ontving de hoofdboeker van de pakketreis naar Griekenland plotseling een voucher omdat de reis werd geannuleerd. Helaas blijkt de waarde van de voucher niet in overeenstemming te zijn met het reeds aanbetaalde bedrag (het is minder!) en de waarde van de totale reissom vermeld op de voucher is ook niet in overeenstemming met de geboekte reis. Via de telefoon is De VakantieDiscounter slecht bereikbaar en als er wel contact is kunnen zij je niet naar behoren helpen en verschuilen zij zich achter allerlei voorwaarden en richtlijnen en zij niet bereid enige gebaar te maken om een geschil op te lossen.

De oplossing

Het boetekleed aantrekken , de voucher intrekken en de aanbetaling volledig terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vakantiediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantiediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen