Klacht Vakantiegarant: Onterecht factuur betalen.

Klachtnummer
# 295555
Gebruiker
Romi123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mevrouw heeft mij letterlijk erin geluisd om een factuur van 350 euro te betalen. Na telefonisch contact moest ik een mail verzenden om te annuleren. Hier is niet op gereageerd nu krijg ik een tweede factuur. Ik ga het niet betalen en weet niet wat ik hiermee aan moet.

De oplossing

factuur vernietigen en Excuus voor al die stress

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vakantiegarant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantiegarant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen