Klacht Vakantiepark de Eikensingel: Prijs verhoging van weekendje weg na bevestiging van reserveringsverzoek en binnen gestelde termijn

Klachtnummer
# 570894
Gebruiker
#Henkie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben een reserveringsaanvraag aan u verzonden en deze is bevestigd binnen de door jullie gestelde termijn van 24uur voor 450,-. Op de mail van bevestiging van de boeking gaven jullie aan dat de prijs is gestegen en het een foutje was. Echter dit is niet aannemelijk omdat een weekendje voor 2 personen al gauw 450,- kan kosten ipv de door jullie opgegeven nieuwe prijs van 699,-. Vervokgens zou het management besloten hebben om het weelend duurder te maken maar ons insziens kan dit niet na een bevestigde reservering. Wij willen heel graag het weekendje gaan maar we blijven bij onze bevestigde prijs van 450,- en wensen in contact te komen met het management over deze situatie.

Gewenste oplossing

Weekend voor de afgesproken en bevestigde prijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vakantiepark de Eikensingel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantiepark de Eikensingel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen