Klacht Vakantiepark de Eikensingel: Prijs verhoging van weekendje weg na bevestiging van reserveringsverzoek en binnen gestelde termijn

#Henkie

We hebben een reserveringsaanvraag aan u verzonden en deze is bevestigd binnen de door jullie gestelde termijn van 24uur voor 450,-. Op de mail van bevestiging van de boeking gaven jullie aan dat de prijs is gestegen en het een foutje was. Echter dit is niet aannemelijk omdat een weekendje voor 2 personen al gauw 450,- kan kosten ipv de door jullie opgegeven nieuwe prijs van 699,-. Vervokgens zou het management besloten hebben om het weelend duurder te maken maar ons insziens kan dit niet na een bevestigde reservering. Wij willen heel graag het weekendje gaan maar we blijven bij onze bevestigde prijs van 450,- en wensen in contact te komen met het management over deze situatie.

Weekend voor de afgesproken en bevestigde prijs.

Wij vinden dat Vakantiepark de Eikensingel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakantiepark de Eikensingel?