Klacht Vakantiestunt.nl: reis gewonnen en toch niet

syby

Ik heb geboden op 2 reizen maar als de veiling dan wordt gesloten staat er winnend bod en kan niet meer bieden tot mijn verbazing kan er nog iemand anders bieden.
volgens mij is dit onmogelijk gezien ik zelf ook niet meer kan bieden.
ik heb er ook foto's van gemaakt.
er staat winnend bod de veiling is gesloten mij bod is het hoogste en mij naam staat winnend bod.
en dan een paar seconden later staat er in eens een andere naam met 10,00 meer en krijg ik de mail u bent overboden dat kan toch niet ik was de hoogste bieden met het winnende bod ,en de veiling was gesloten.
ik heb meteen contact gezocht en na 4 dagen eindelijk een antwoordt via de mail ze gingen het nog veder onder zoeken maar ik ha d niet deze reizen gewonnen omdat het waarschijnlijk aan mij pc zou liggen en ik f 5 voor het vernieuwen niet had gebruikt pech voor hun maar ik vernieuw het steeds. wat is hier aan te doen?

ik verwacht dat ik de 2 reizen waar ik een foto van heb die op mijn hoogste bod het winnende bod zijn ook daadwerkelijk kan gaan doen.
dan heb ik het niet over de tijd en de telefoon gespreken die ik heb moeten plegen om informatie te krijgen en ik heb andere reizen moeten laten vervallen omdat ik pas na 4 dagen antwoordt had.
Het gaat over een zeer kort termijn dus graag snelle beslissing

Vakantiestunt.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

niets meer gehoord

syby

Ook een klacht indienen over Vakantiestunt.nl?