Klacht Vakantieveilingen.nl: Gebruikte actiecode ontvangen

Klachtnummer
# 131492
Gebruiker
Riekie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 26september heb ik om een veilingtegoedbon € 5 met een actiecode ontvangen.
Dit aanbod was volgens de mail geldig voor 24uur - t/m 27september.
Diezelfde dag - 27 september heb ik een bod gedaan met het oog op de € 5 veilingtegoed
en gewonnen .
Toen ik de code die dag wilde activeren lukte dit niet en heb gelijk een mail naar vakantieveiling gestuurd met het probleem dat de code niet wilde activeren.

Als reactie hierop krijg ik de melding dat" dit een oude code is die al is gebruikt op de mail staat dat dit een herinneringsmail" is om de code te activeren wat niet het geval is dit wordt niet vermeld , wel staat op de voucher "verlengen" vermeld.
Verder wordt er gezegd dat ik dit had moeten weten dat deze code al was gebruikt maar wie stuurt mij een code die al is gebruikt of oud is , dat verwacht je toch niet.
Dit is zeer misleidend en hoop dat dit niet een manier van vakantieveiling is om
mensen ertoe te brengen mee te doen aan de veiling mee

De oplossing

Vakantieveiling heeft mij een op het verkeerde been gezet door een gebruikte code toe te sturen waardoor ik een hoger bod heb gedaan met het oog op de korting.
Het zou redelijk zijn dat er alsnog die korting wordt gegeven of anders de reservering te annuleren.

3 reacties

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben de promotiecode bekeken en deze is reeds gebruikt op 20 september jl bij uw betaling van het tapas arrangement bij restaurant Andaluz.

    Ook zien wij dat er een bedrag van €5,- is overgemaakt naar uw rekeningnummer, nadat u op 28 september jl. telefonisch contact heeft gezocht met onze klantenservice.

    Waardoor u nu €5,- veilingtegoed heeft gehad bij uw betaling op 20 september jl. en het bedrag inmiddels op uw rekeningoverzicht bijgeschreven is. Door een fout van ons heeft u dit bedrag onterecht ontvangen op uw rekeningoverzicht, omdat de code reed gebruikt is en wel werkte.

    De email die u heeft ontvangen was een automatisch door het systeem verstuurde herinnering, om te voorkomen dat het veilingtegoed zou verlopen zonder dat u er gebruik van had gemaakt.. Dit staat los van of het veilingtegoed reeds gebruikt is of niet.

    Wij hopen u hiermee dat u naar tevredenheid geholpen bent.

    Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

    Met vriendelijke groet,

    Lisa - Webcare VV
  2. Auteur
    Riekie
    Datum
    Zoals in bovenstaande mail zou er een tegoed van € 5 zijn overgemaakt en op mijn rekening bijgeschreven.
    Dit is tot niet gebeurd.
    Dat mij een "oude en gebruikte code" toestuurde terwijl die al is gebruikt als een herinnering wordt verstuurd die verwarrend werkt en het dan op zo'n manier slordige manier afhandelt
    is naar mijn mening niet correct en blijf het maar een vreemde zaak vinden.
  3. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Het bedrag van €5,00 word eind volgende week op uw rekening gestort.
    Onze excuses voor het lange wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Sabine Webcare
    Vakantieveilingen.nl

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?