Klacht Vakantieveilingen.nl: 3 bedden besteld van €500 die nix voorstellen en niet voldoen aan de beschrijving.

Asserrar

Ik heb 3 boxsprings besteld (voor mezelf en familie). Aangegeven bij vakantieveilingen dat de bedden niet voldeden aan de beschrijving. De toppers zouden afritsbaar zijn, dit zijn ze niet. Het bedboord zou 12cm dik zijn, dit is ook niet het geval. Wij hebben alle 3 rugklachten gekregen en nieuwe toppers en onder matrassen moeten bestellen. Bewijzen en foto’s zijn ook gestuurd naar vakantieveilingen. Ben hier nu al een maand mee bezig. Krijg te horen dat ik een compensatie zou ontvangen van 30% van de kosten van een boxspring. Ik heb uitgelegd dat het om 3 bedden gaat van ruim €500 per stuk. Vervolgens duurt het nu elke x heel lang voordat ik een reactie krijg en wordt er niet op ingegaan. Ik vind een compensatie van 30% erg laag, aangezien we nieuwe toppers en matrassen hebben moeten bestellen van ca €800 pp

Compensatie van 70% van het totaalbedrag van de 3 boxsprings €505+€501+€538=€1544

Asserrar
    Er wordt gezegd dat er nergens stond dat de topper afritsbaar was. Hierbij in de bijlagen de omschrijving.
    Vakantieveilingen.nl
    Beste N.,

Wat jammer dat de boxsprings niet aan je verwachtingen voldoet! We willen natuurlijk dat je tevreden bent met het product dat je ontvangt...

Ik wil graag samen met jou kijken naar een gepaste oplossing. Zou je de ordernummers kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Jessie

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?