Klacht Vakantieveilingen.nl: Aankoop niet-conform verwachting

Marij3116

Met het plan om in augustus een weekendje naar de Ardennen te boeken, deden mijn man en ik op 14 juni jl. mee met de vakantieveiling van het Van der Valk Hotel te Verviers. Bij de veilinginformatie stond vermeld "geldig tot 30 juni". Omdat we niet wisten niet of dit betekende dat we voor die datum moesten boeken of vertrekken en vertrek in juni voor ons niet mogelijk was, controleerden we eerst de beschikbaarheidstabel, deze liet data tot en met oktober zien. We gingen er dus van uit dat we vóór die datum zouden moeten boeken. Dat leek ook logisch, anders zou er immers staan: vertrek voor 30 juni. Tot onze vreugde wonnen we de veiling, voor een bedrag van EUR 62. Op 25 juni wilden we boeken. De beschikbaar werd nog steeds ruim aangegeven, totdat we inlogden met de code op de waardebon. Toen bleek dat de waardebon alleen nog maar gebruikt kon worden voor die avond. We hebben via de website een klacht ingediend, met het verzoek het geld terug te storten. Hierop is niet gereageerd.

Ik wil gaarne het geld terug dat ik heb betaald voor de veiling, dan wel een andere vorm van compensatie. Als het mij duidelijk was geweest dat de woorden 'geldig tot 30 juni' betekenden dat we voor die datum moesten vertrekken, had ik namelijk nooit een bod gedaan.

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?