Klacht Vakantieveilingen.nl: Aanmaning n.a.v verkeerd verstuurde e-mails

Astridschuurink

Krijg via incassobureau sommatie tot betaling 22,00+40,00 incassokosten. Contact gehad met vakantieveilingen. Blijkbaar staat er bij vakantieveilingen een oud e-mail adres geregistreerd dat al jaren niet in gebruik is.
Ik heb voor een veiling ingelogd via mijn Facebook account. Daaraan gekoppeld is mijn juiste e-mail adres.
Alle mailcontact, met betalingsverzoeken enz zijn door vakantieveilingen verstuurd naar het niet meer bestaand e-mail adres, dus nooit door mij ontvangen!
Dus het lijkt mij dat we hier in overleg uit moeten kunnen komen. Als ik inlog met mijn FB account mag ik aannemen dat vakantieveilingen over de juiste gegevens beschikt.

Ben bereid de kaartjes te betalen uiteraard, maar niet de 40,00 incassokosten. Graag reactie.

M.vr.gr. Astrid Schuurink

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht,

Vervelend dat u bericht ontvangt van het incassobureau, nadat er een veiling is gewonnen op uw VakantieVeilingen profiel.

Helaas is het niet mogelijk om het dossier in te trekken bij het incassobureau en de betaling alsnog te voldoen aan VakantieVeilingen.

Voordat de betaling is overgedragen aan het incassobureau hebben wij u dagelijks (na het winnen van de veiling) emails verstuurd op het e-mailadres die men zelf invult bij het aanmaken van het profiel, waarin wordt aangegeven dat er een betaling openstaat. Ook hebben wij het bedrag proberen te incasseren van het opgegeven rekeningnummer + € 2,50 extra kosten. Echter is het bedrag gestorneerd door u of de bank en hebben wij een laatste betalingsherinnering verstuurd per email waarop wij geen reactie hebben ontvangen.

Na het winnen van de veiling zien wij ook dat u meerdere malen was ingelogd op uw VakantieVeilingen profiel, waarop zichtbaar was dat er een betaling openstond.

VakantieVeilingen kan in deze kwestie helaas niets voor u betekenen. Voor vragen omtrent uw betaling, verwijzen wij u door naar het incassobureau Intrum Justitia.

Diana - Webcare VV
    Astridschuurink
    U moet van mij geloven dat ik niet willens en wetens niet betaald heb! Ik heb de mail afgewacht, en ja, ik heb meerdere keren met mijn FB account ingelogd om te kijken of ik een bericht had gemist! Snap nog steeds niet dat als ik inlog met FB account, waar dit email adres (schuurink@home.nl) aan gekoppeld is, door u een al jaren niet meer in gebruik email adres gebruikt wordt? Ook het bankrekening. Dat bij u geregistreerd staat is al jaren niet meer actief! Vandaar dat er niet geïncasseerd kon
    Astridschuurink
    Worden. Het email adres dat u gebruikt (hotmail) kan ik niet eens meer op inloggen, ik krijg de melding: email adres bestaat niet!
    Kortom, ik vraag van u toch begrip over het feit dat ik echt onwetend heb gehandeld, wil echt natuurlijk de toegangskaartjes betalen, maar niet de incassokosten!
    Met vriendelijke groet
    Astrid Schuurink
    Vakantieveilingen.nl
    Beste heer / mevrouw,

Wij begrijpen dat u de veiling wilt voldoen, echter is de openstaande betaling overgedragen aan het incassobureau. Helaas is het niet meer mogelijk om de betaling te voldoen rechtstreeks aan VakantieVeilingen.

U geeft in uw reactie aan dat het e-mailadres en bankrekeningnummer niet meer actief zijn, echter is VakantieVeilingen hier niet verantwoordelijk voor en gaan wij ervan uit dat de gegevens kloppen in uw VakantieVeilingen profiel. Mochten deze niet meer kloppen, dan kan men deze ten alle tijden aanpassen in uw profielgegevens.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen en dient u omtrent de betaling contact op te nemen met het incassobureau.

Diana - Webcare VV