Klacht Vakantieveilingen.nl: Betaald maar niets ontvangen en niemand reageert op mailen/bellen

Angela351

Het product wat ik gewonnen heb is nooit verstuurd/ontvangen.Bellen met VV ook geen succes,half uur in de wacht om hierna verbroken te worden. Mailtjes verstuurd,geen reactie. Schandalig!

Het betaalde bedrag terugstorten
Ze gaan t uitzoeken. De mailtjes die ik weken geleden hebt verstuurd daar hebben ze niet op gereageerd. Heb dus ook geen vertrouwen dat er nu ineens een oplossing komt. Dag geld en daaaag VakantieVeilingen

Vakantieveilingen.nl
    Beste Angela, bedankt voor je bericht. Heb je het ordernummer of het referentienummer voor mij? Dan zoek ik dit verder voor je uit.

Groetjes, Tiff

39277486
    Angela351
    Het blijft stil VakantieVeilingen? Heeft u meer informatie nodig? Het is niet moeilijk hoor. Er is betaald en niet geleverd door guilty Candy, hoop dat u snel een reactie geeft.
    Vakantieveilingen.nl
    Hi Angela,

Wat ontzettend balen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik heb intern een melding gemaakt hierover, zodat de aanbieder gecontacteerd wordt. Zodra we een terugkoppeling hebben, krijg je bericht van ons per mail.

Groetjes,

Wim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?