Klacht Vakantieveilingen.nl: Betaling niet rond door vereiste update.

LR

Bij het willen betalen van een gewonnen veiling, krijg ik steeds de foutmelding dat er 'een upgrade' verreist is.
Ik nam i.v.m. dit probleem al enkele keren contact op. De eerste keer zou de betaling zogezegd rond zijn, tot ik opnieuw een aanmaning ter betaling kreeg.
Nu na enkele keren opnieuw contact te zoeken zou de betaling toch niet zijn doorgekomen.
Ik kreeg twee nutteloze tips; 1 om het op een computer te doen of via de bowser op een telefoon.

Tot op heden heb ik nog steeds niet kunnen betalen. Waardoor er extra kosten zullen worden verrekend door laattijdige betaling. Terwijl ik bereid ben te betalen maar dit gewoon niet lukt!

Ik zie hier dat er nog iemand met gelijkaardig probleem zat, en is geholpen. Hopelijk kan dit bij mij ook, zonder onnodige kosten.

De betaling zo snel mogelijk in orde brengen zonder me extra ONNODIGE kosten aan te rekenen. (Aangezien ik vanaf dag 1 al bereid ben gewoon te betalen.)

Vakantieveilingen.nl
    Hii, dat is inderdaad erg vervelend dat je nog steeds niet kunt betalen. Ik wil dit probleem graag voor je oplossen. Wil je het ordernummer sturen? Gr Kim
    LR
    Beste

Ik kreeg van jullie reeds een ‘oplossing’. Een kortingscode van €10 die ik dien te gebruiken binnen de 2 weken en met andere (strenge) voorwaarden. En mijn veiling werd geannuleerd.
    Zonder overleg werd deze beslissing genomen. Zéér jammer.
    Conclusie: met de tegoedbon, ben ik niets. En wij rekende op het artikel, waren bereid te betalen maar toch mocht het niet zijn.

Jammer.

Vakantieveilingen.nl
    Hi LR,

Onze oprechte excuses voor dit technische ongemak. Indien je nog verdere vragen hebt, kun je ons gerust mailen via webcare@vakantieveilingen.nl.

Groetjes,

Wim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?