Klacht Vakantieveilingen.nl: Bod gedaan via mijn account

Beste meneer/mevrouw,

Er is via mijn account meerdere biedingen gedaan en er zit een bod tussen die ik heb gewonnen. Ik heb niet geboden. Ik heb al 2 jaar ofzo niet meer erop gezeten. Nu hebben jullie mijn account geblokkeerd en heb ik zaterdag een afspraak bij de politie voor aangifte. Maar ik zie heel erg veel klachten over jullie en ook ivm terug betaling. Graag hoor ik wat de handelingen zijn. Zodat ik kan verwachten hoelang dit gaat duren allemaal.
Want ik vind jullie service echt belachelijk slecht.

Wat is de procedure? En dat het bedrag wordt kwijt gescholden.
Daarbij mogen jullie mijn account verwijderen, want hoef nooit van mijn leven met jullie zaken te doen

Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat er misschien iemand anders een bieding heeft geplaatst op uw account. Wij hadden gisteren al geadviseerd om aangifte te doen. Zodra de aangifte binnen is zal deze doorgestuurd worden naar de afdeling misbruik die deze aangifte in behandeling zal nemen. Zodra de aangifte is goed gekeurd zal de veiling worden geannuleerd en zal de betalingsverplichting komen te vervallen.

Wij kijken uit naar uw aangifte.

Lydia Webcare VV
    Zouden jullie daarbij nog even de incasso etc stop willen zetten? Ik heb zaterdag een afspraak bij de politie, dus heb geen zin in extra kosten. Daarbij wil ik ook even vermelden dat ik een klacht zag van 26 februari van iemand anders, bij haar hebben jullie gewoon het ip adres telefonisch met haar besproken en was het gelijk geregeld. Vind het wel erg raar dat als ik meerdere keren vraag voor een andere oplossing, aangezien ik druk ben met werk dat jullie dat niet met mij konden bespreken.
    Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas is ons betalingssysteem een geautomatiseerd systeem en daarin kunnen wij niets doen. Ook niets uitstellen helaas. Het bedrag wordt niet aanstaande zaterdag al doorgestuurd naar Intrum Justitia dus wij wachten geduldig op uw aangifte.

Lydia Webcare VV

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?