Klacht Vakantieveilingen.nl: Bon verloopt zonder dat ik nog de kans heb deze te gebruiken

PH van Hofwegen

Ik heb een bon cadeau gekregen voor een bezoek aan Thermen Soesterberg via VakantieVeilingen.
Hoewel het nog wel gewoon mogelijk is een bezoek te reserveren voor de komende 4 dagen wordt mijn bon in deze periode niet geaccepteerd. Blijkbaar is de beschikbaarheid voor klanten met een VakantieVeilingen bon een andere dan de beschikbaarheid voor andere klanten...
Daarna is mijn bon verlopen en mijn geld weg.
Op internet zoekend vond ik op klachten kompas een klacht met precies dit probleem.
VakantieVeilingen bood in dit geval aan de bon te verlengen of het bedrag terug te storten. Dit vond ik een zeer nette oplossing.
Daarom meteen met VakantieVeilingen gebeld en mijn probleem voorgelegd.
Helaas kreeg ik een heel ander antwoord.
Omdat het bedrag al is overgemaakt aan Thermen Soesterberg is het terugstorten of verlengen niet mogelijk.
Terugstorten snap ik, maar ik wilde eigenlijk alleen de bon een maandje verlengen, zodat ik de kans heb deze te gebruiken.
Dit was niet mogelijk.

Aangezien het bedrag blijkbaar al is overgemaakt naar Thermen Soesterberg en ook VakantieVeilingen er ook al een percentage aan verdient heeft zou ik graag mijn bon ook willen kunnen gebruiken.
Een verlenging van de bon zou mij helpen.

Vakantieveilingen.nl
    Beste,

Vervelend dat je geen geschikte datum vindt om gebruik te kunnen maken van het arrangement dat je cadeau hebt gekregen.

De veilingwinnaar is op de hoogte dat het arrangement 3 maanden geldig is na het winnen van de veiling. Ook is de waardebon reeds gedownload op 13 december 2018.

Via de speciale actiepagina kun je de waardebon verzilveren: www.thermensoesterberg.nl/vakantieveilingen ov.v. het waardebonnummer. Tussen vandaag en zaterdag 9 maart ben je van harte welkom vanaf 17:00u en zondag 10 maart vanaf 10:30u met een weekendtoeslag van €3,95 p.p.

Wij hopen dat je alsnog een datum kunt prikken en geniet van het arrangement.

Julietta - Webcare VakantieVeilingen
    PH van Hofwegen
    Het is helaas niet meer gelukt de bon te gebruiken.
    Tegen de tijd dat we een oppas hadden voor de zondag was de zondag ook al niet meer beschikbaar.
    Natuurlijk stond op de website vermeld dat de bon maar 3 maanden geldig is toen degene die hem mij cadeau deed aan de veiling deelnam. Maar het is in dit geval niet gelukt hem te gebruiken.
    Als dit een eenmalige actie zou zijn, of bijvoorbeeld alleen tijdens een rustige periode zou ik alle begrip hebben voor uw standpunt. Maar deze actie loopt het hele jaar door en ook op dit moment zijn er veilingen voor entree bij thermen Soesterberg. Daarom lijkt het er nu vooral op dat ofwel VakantieVeilingen, ofwel Thermen Soesterberg misbruik maakt van een korte geldigheidsduur.
    Ook de willekeur waarbij een andere persoon op deze site zelfs geld terug wordt aangeboden mij een verlenging zelfs geweigerd wordt vind ik niet in orde.
    Daarom vraag ik nogmaals om een verlenging van mijn bon voor een maand.
    Vakantieveilingen.nl
    Beste Paulus,

Wij begrijpen dat het vervelend is als je geen gebruik kunt maken van het arrangement dat je cadeau heb t gekregen.

Zowel VakantieVeilingen als de aanbieder maakt absoluut geen misbruik van de geldigheidsduur. De beschikbaarheid blijft op basis van actiebeschikbaarheid. Ook is het niet mogelijk om de geldigheidsduur te verlengen in verband met contractuele afspraken met de aanbieder.

Klachten worden individueel bekeken en beoordeeld.

Voor het ongemak komen wij je graag tegemoet d.m.v een veilingtegoed. Per email ontvang je meer informatie hierover.

Julietta - Webcare VakantieVeilingen

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?