Klacht Vakantieveilingen.nl: Elke 2 weken , wederom 2 weken wachten op je geld!

DK

In Januari 2016 heb ik via klachtenkompas te horen gekregen dat mijn geld vanuit paypal niet retour gestuurd kon worden, omdat het niet binnen een termijn van 60 dagen is gebeurd,
Vakantieveilingen heeft toen aangegeven dat ze dit via de financiele afdeling zouden laten terugstorten, dit kon 2 weken duren. Na 2 weken heb ik gebeld want geen geld op mijn rekening ontvangen, geen gehoor!
Vervolgens weer een klacht geplaatst met hetzelfde probleem en elke keer hoor je geld is retour gekomen naar Vakantieveiling en zij gaan dit voor mij overmaken en dat kan 2 weken duren.

Ik heb zelf een financiele achtergrond en heb diverse boekhoudkundige werkzaamheden gedaan en als je niet van plan bent terug te betalen duurt het inderdaad maanden voor je je geld kan terug verwachten.

Ik ben dit nu echt spuugzat met vakantievelingen en het word tijd dat er actie word ondernomen.

Ik wil uiterlijk volgende week woensdag mijn geld hebben!
Tevens wil nu dat vakantieveilingen verantwoording neemt ipv elke keer smoesjes te verzinnen!
Volgens de wet is er op dit moment sprake van Agressieve verkoop!

Beste meneer,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u het bedrag nog niet retour heeft ontvangen.
    Het is zeker niet zo dat wij dit expres achter houden.
    Paypal betalingen kunnen binnen 60 dagen door ons systeem terug gestort worden, na deze 60 dagen gaat dit helaas via een andere afdeling.
    Omdat het in dit geval om een paypal betaling gaat waarbij de 60 dagen retour al voorbij is kunnen wij dit zelf helaas niet meer verwerken.
    Mijn collega heeft dit daarom op 19 januari gelijk door gezet.
    Wij hebben met spoed een herinnering gestuurd om te vragen wat er met die aanvraag is gebeurd.
    Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.
    Wij hopen dit probleem zo snel mogelijk te hebben opgelost.

Sabine Webcare
    DK
    Dit verhaal hoor ik nu elke keer!
    Maar er gebeurd bij jullie helemaal niets!
    Als ik een veiling win en niet betaal, dan schreeuwen jullie moord en brand. Dan word je doorgezet naar Incasso.

Nu is het andersom en wacht ik 1,5 maand op mijn geld.
    Ik denk dat ik als particulier ook naar incasso stap!
    Beste meneer,

Bedankt voor je reactie.
    Wij begrijpen dat dit erg vervelend is verlopen.
    Ik kan u bij deze garanderen dat het bedrag binnen maximaal 14 dagen weer op uw rekening staat.

Graag wil ik u wegens het ongemak nog een veilingtegoed aanbieden.
    Deze zal ik u toesturen via de e-mail.
    Nogmaals excuses voor het eerdere ongemak.

Kikki
    Webcare VV - VakantieVeilingen.nl
    Beste heer / mevrouw,

Naar aanleiding van uw eerdere reactie, ontvangt u dit bericht.

Wij hebben van onze financiele afdeling vernomen dat het bedrag handmatig naar u is overgemaakt. Binnen enkele dagen staat het bedrag op uw rekeningoverzicht.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Diana,
    Webcare VakantieVeilingen

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?