Klacht Vakantieveilingen.nl: failliet gaan van bedrijf en zodoende geen gebruik kunnen maken van gereserveerd arrangement

lebo67

Via vakantieveilingen heb ik geboden op een arrangement bij De Holterhof. Dit arrangement (ad €40) heb ik cadeau gegeven aan vrienden. Zij hebben een reservering gemaakt, maar toen zij wilde boeken bleek de Holterhof failliet. Vakantieveilingen bood toen een ander arrangement aan waar ik geen gebruik van wilde maken, ik wilde mijn geld terug. Vakantieveilingen zegt nu dat het voor hen niet meer te achterhalen is of ik (mijn vrienden) wel of geen gebruik gemaakt hebben van het arrangement. Ik kan dat ook niet, maar heb geprobeerd duidelijk te maken dat wij niet konden boeken omdat ze toen al failliet waren. In de administratie van de Holterhof moet de reservering terug te vinden zijn en dus ook de gegevens dat wij niet hebben kunnen boeken. Vakantieveilingen bied nu een promotiecode aan van € 5 maar daar ben ik niet mee akkoord, ik wil graag mijn betaalde en niet geconsumeerde €40 terug.

In de gestuurde email van vakantieveilingen staat: als u geen gebruik wilt maken van dit vervangende arrangement kunt u het arrangement annuleren via onderstaande link. Het VOLLEDIGE bedrag van de gewonnen veiling (inclusief administratiekosten) wordt dan teruggestort.
Ik wil graag dat vakantieveilingen.nl zich hieraan houdt en mij het geld terugstort van het niet geconsumeerde arrangement door faillesement van de Holterhof

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?