Klacht Vakantieveilingen.nl: Géén restitutie van betaalde vakantie

Wiljanssen

Boeking betaald bungalowpark in Duitsland via vakantieveilingen Betaald maar door Corona problemen geen gebruik kunnen maken van deze gewonnen veiling. Opnieuw boeken op een later tijdstip op hetzelfde park is niet mogelijk. Géén mogelijkheid hiertoe op hun eigen website. Heb bij VV betaald maar blijkbaar terugvorderen is alleen mogelijk via park waar ik niets aan betaald heb. Al 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Al minstens 25 keer via VV geboekt bij hetzelfde park.

Geld terug of tegoedbon

Beste Wil Janssen,

Wat een vervelende situatie. Helaas kunnen we op basis van je adresgegevens en naam geen account vinden. Wat is het ordernummer? We helpen je graag verder.

Vriendelijke groet,

Wim
    Wiljanssen
    Boeking is van 20 t/m 23 maart Ordernummer is 29095275 t.n.v.
    Riet Janssen emailadres: riet@ikbinvanjansse.nl
    Wiljanssen
    Heb op 29 april gereageerd op uw vraag m.b.t. ordernummer.
    Hier opnieuw de gegevens.
    Het ordernummer is 29095275 t.n.v. Riet Janssen Leopold Haffmansstraat 72 5961DX Horst. riet@ikbinvanjansse.nl.
    De reservering bij roompot nr. 00020171952 staat t.n.v. mij Wil Janssen Leopold Haffmansstraat 72 5961 Dx Horst. wil@ikbinvanjansse.nl.
    Het is misschien verwarrend omdat wij allebei een account bij jullie hebben en er geregeld biedingen plaatsen en veilingen winnen.
    U kunt mij bereiken op tel 0653161617.
    Hopelijk heb ik U voldoende ingelicht.
    Vriendelijke groet
    Wil Janssen

Wiljanssen
    Invoice voor de volledigheid toegevoegd.
    Wiljanssen
    Nog steeds geen reaktie terwijl ik al verschillende malen heb gereageerd.
    Beste Wil,

Onze excuses dat je nog geen reactie hebt gehad! Wat vervelend dat het niet lukt om te reserveren! Ik zou je graag willen helpen. Zou je het ordernummer willen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

Wiljanssen
    Klacht is door jullie doorgestuurd en gaat schijnbaar wéér fout. Nu toch graag spoedig een oplossing forceren.
    Hi Wil!

Onze excuses daarvoor! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag met jou kijken naar een gepaste oplossing.

Zou je een mailtje kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl, waarin je je klacht duidelijk vermeld zodat we samen kunnen kijken naar wat de mogelijkheden zijn om je klacht te verhelpen...

Alvast bedankt!

Hallo Jessie,
    Vanaf 26 april 2020 is er al correspondentie over en weer geweest. Echter zonder gewenst resultaat. Er zijn voldoende forums om mijn klachten te ventileren maar dit is niet mijn stijl.
    Zeker niet wanneer mijn klacht volkomen terecht is. Ik wil alleen mijn geld terug en schadeloos gesteld worden. Ik heb volgens mij al voldoende veilingen betaald in de loop der jaren en zou het niet meer dan normaal vinden dat ik fatsoenlijk word behandeld en niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
    Overigens kan er nog steeds niet geboekt worden via Vakantieveilingen bij welk Duits park dan ook.

Met vriendelijke groet.
    Wil Janssen
    Riet Janssen

Er zijn met deze boeking de accounts : wil@ikbinvanjansse.nl en riet@ikbinvanjansse.nl gebruikt.
    Misschien heeft dit voor verwarring gezorgd
    Beste Wil en Riet,

Ik begrijp je frustratie volkomen. Om je beter te kunnen helpen, vraag ik je om het ordernummer van de veiling te sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl, zodat we eindelijk samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing...

Alvast bedankt!

Beste Jessie,
    Er is maar één optie. Terugbetalen en schadeloos stellen.

Met vriendelijke groet
    Wil en Riet Janssen
    Wiljanssen
    Wat willen jullie in godsnaam nog meer van ons weten. Wij kunnen in de door jullie voorgestelde periodes geen vakantie boeken.
    Met vriendelijke groet
    Wil en Riet Janssen
    Beste Wil en Riet,

Wat fijn dat we toch tot een oplossing zijn gekomen! =)

Jessie

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?