Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Geboekte datum niet beschikbaar vervangende datum niet geschikt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 289104
Gebruiker
Nicole1997
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al een paar dagen aan het kijken voor een leuke stedentrip voor mijn vakantie op school in februari. Via vakantieveilingen gezien een 3 daagse stedentrip naar Praag voor 2 personen, voordat ik daarop heb geboden, even eerst gekeken of het beschikbaar was op mijn vakantie (eind februari), en hij is beschikbaar.

Veiling gewonnen, netjes betaald.

Daarna gereserveerd, vertrekdatum: 27-02-2018 vanuit Amsterdam Schiphol. Bijbetaald voor ontbijt voor 2 dagen.

Een uur later kreeg een mail van Flywise dat het niet mogelijk is om te reizen op de gewenste datum (terwijl het staat dat op die dag beschikbaar was!), ik kreeg een andere voorstel, maar dat is pas in maart, dus ik heb geen schoolvakantie meer. En dat gaat dus niet lukken!

Vandaag nog gecheckt bij vakantieveilingen en het staat nog steeds dat het beschikbaar is op die dag.

Contact opgenomen via de chat met flywise. Ze zeggen daar dat er geen andere mogelijkheden zijn. Dus ik heb gevraagd of ik refund krijg, maar de medewerker zei dat hij er niks over mag zeggen en dat ik naar hun moet mailen.

Gisteren nog gemailed, tot nu toe geen reactie gekregen.

Vandaag vakantieveilingen gebeld of ze hier iets aan kunnen doen, maar ze zeggen dat ik contact op moet nemen met flywise. Maar ik krijg ook nu geen reactie meer :(

Ik moet iets weten! Vakantie is er bijna :( Ik moet ervoor plannen

De oplossing

Reizen op de aangegeven dag of geld terug zo snel mogelijk zodat ik nog een andere reis kan regelen

3 reacties

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Hi Khatelyn,

    Wat vervelend dat je de reactie krijgt dat er niet geboekt kan worden op 27/02. De kwestie is uitgezet bij de juiste afdeling. Zodra wij een terugkoppeling krijgen ontvang je een mailtje met wat daar uit is gekomen.

    Groetjes, Mila
  2. Auteur
    Nicole1997
    Datum
    Hi Mila,

    Ik kreeg nu net een mailtje van jullie klantenservice, dat jullie deze doorgezet hebben naar de veilingmaster. Ik wacht wel even netjes af.

    Bedankt voor de reactie! Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

    Groeten, Khatelyn
  3. Auteur
    Nicole1997
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicole1997
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen