Klacht Vakantieveilingen.nl: Geboekte veiling gaat niet door

Klachtnummer
# 595179
Gebruiker
Veldhuizen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Telefonisch is vakantieveilingen niet te bereiken, constant een bandje met " de wachttijd bedraagt minder dan 5 minuten" na 50 min hang je nog aan de lijn met dit bandje zonder iemand gesproken te hebben. Mijn klacht is het volgende, voor 18 april een reservering gemaakt voor de dinershow in Rotterdam. Daar aangekomen een uur voor aanvang, omdat er van ver gereisd moet worden werd er gebeld met de medeling het gaat niet door, er is te weinig animo. Schandalig, ik heb verzocht mijn geld terug te storten, wordt maar doorgeschoven maar een passende oplossing komt er niet. Ik krijg van de week een mail waarin ze vragen hoe de klacht is opgelost? Deze is nog niet eens opgelost. Nog even geduld we zijn u nog niet vergeten wordt er gemaild. Voor mij nooit geen vakantieveilingen meer!!! Ik hoop dat mensen 3 keer nadenken alvorens ze met vakantieveilingen mee bieden. Het kan dus maar zo dat je op locatie bent en de gewonnen veiling niet doorgaat. Weg geld voor de veiling, weg geld voor het openbaar vervoer!!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld geretourneerd krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Veldhuizen,

    Ah, wat een spijtig voorval. Onze excuses voor het ongemak. De verantwoordelijke afdeling gaat ermee aan de slag en koppelt terug zo spoedig mogelijk. Bedankt voor het geduld en nog een fijne dag gewenst!

    Groetjes,

    Wim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen