Klacht Vakantieveilingen.nl: Geen kamers beschikbaar voucher vd Valk Assen

sad Niet opgelost
Robert Amstelveen

Waardebon gewonnen bij Vakantieveilingen. Nachtje bij Van der Valk Assen. Boeken = op basis van beschikbaarheid. is beschikbaar hele maand september niet mogelijk om te boeken en in oktober slechts 3 dagen, waarvan 2 op zondag en 1 op donderdag. Voucher loopt 14-10 af. Kan dus ook niet boeken, want die kalendermaand is nog niet opengezet. Afgelopen maanden ook al geprobeerd te boeken, maar was precies hetzelfde als hierboven omschreven. Ik vermoed dat er meer vouchers van vakantieveilingen verkocht zijn dan vd Valk aan plaatsen beschikbaar stelt. Kan er dus niks mee. Zou het op prijs stellen als vakantieveilingen mijn boeking regelt of mij 56 Euro terugbetaalt.

Vakantieveilingen.nl
    Hi Robert,

Wat vervelend dat er zo weinig beschikbaarheid is.
    Helaas komt er geen beschikbaarheid meer bij. Daarom hebben wij de veiling voor je geannuleerd.
    Het volledige bedrag ontvang je binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Een fijne dag toegewenst.

Donnie
    Webcare Team Vakantieveilingen

Robert Amstelveen
Zou binnen 5 werkdagen mijn geld teruggestort krijgen zoals is bevestigd door Vakantieveilingen. Het geld is nog niet door mij ontvangen.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?