Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Geen tickets ontvangen, betaling terugstorten en vervolgens incasso bureau??!

Nino0007

Ik heb vanochtend een mail van een incasso bureau ontvangen omdat ik een rekening niet betaald hebt. Deze heb ik al 4 september aan jullie overgemaakt. Vervolgens heb ik per mail met jullie contact opgenomen en in totaal 4 mails gestuurd, maar nooit een reactie ontvangen. Ik heb mijn bestelde treintickets nooit ontvangen en hierdoor moest ik uiteindelijk nog meer betalen. Uiteraard wilde ik mijn geld terug. Vervolgens heb ik via paypal probeert contact op te nemen, ook zonder succes. Paypal heeft de communicate met jullie opgenomen en gezegd dat jullie het bedrag terug zullen boeken. Voor mij helemaal goed, alles is opgelost. En nu komt een bericht van een incasso bureau binnen? Dat ik €60 ipv €24 moet betalen? Ik hoop dat jullie dit direct oplossen, ik heb nog niet 1x met iemand van jullie gesproken en nu sturen jullie een incasso bureau op mij af. Dat is echt te erg voor worden.

Incasso bureau terugroepen
Met mij communiceren
Alsnog mijn treintickets sturen en vervolgens de betaling netjes verwerken

Vakantieveilingen.nl
    Hallo J.Berg,

Ik zie dat je al in contact met ons bent via de mail. We gaan de kwestie voor je oplossen. Ik stuur je zometeen een mail toe.

Groetjes,

Wim

Nino0007

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?