Klacht Vakantieveilingen.nl: Geld kwijt, bestelling nooit geleverd

Anoniem

Vakantieveilingen zou mij een, via iDeal vooruitbetaald, kussen leveren maar heeft dit tot op heden nog niet gedaan. Het pakket is in opdracht van Vakantieveilingen afgeleverd op een adres waar tot september niemand woonachtig is en Vakantieveilingen blijft in gebreke met het bieden van een oplossing.

De enige reactie die ik op mijn klacht heb gehad is "Heeft u geen mogelijkheid om op dat adres binnen te komen" en verdere oplossingen blijven uit.

Vakantieveilingen heeft mij dus laten betalen voor een order die nooit bij mij geleverd is en blijkt zelf niet in staat om tot een oplossing te komen.

De bestelling volgens afspraken leveren, of het volledig betaalde bedrag terugstorten.

Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij kunnen ons voorstellen dat dit een erg vervelende situatie is. DHL kon natuurlijk niet weten dat de bewoner van nummer 99 tot september weg ging. Hoe dan ook hebben wij besloten uw veiling te annuleren en het bedrag van € 23,95 terug te storten op uw rekening. Dit bedrag staat uiterlijk begin volgende week op uw rekening.

Lydia - Webcare VV

Anoniem
    Fijn dat er eindelijk een oplossing is, wel triest dat het niet de eerste keer opgelost werd.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?