Klacht Vakantieveilingen.nl: gevaarlijke vakantie!!!

jochem100

Wij hbbn een vakantie via vakantie veilingen geboekt/gewonnen
na aankomst op het park bleek er van alles mis in het chalet! Er was veel kapot waaronder meubilair en ontbrak de rook melder. Ook was er een niet afgedekt stopcontact naast het bed waar onze 2.5 jaar oude zoon zou moeten slapen, en aan de andere zijde van dat bed was een zeer eenvoudig te openen raam zelfs voor een 2 jarige!! Ook was alles zwaar vervuild en staken er spijkers uit de ombouw van de schouw!! Jullie begrijpen dat dit geen ideaal beeld is voor ouders met 2 jonge kinderen. we zijn dus ook weer rechtsomkeer naar h u is gegaan! En nu hbbn we dus een getouw trek net vakantie veiling want die weigeren geld terug te geven en ook schuld! kvind dit echt weg lopen voor al je verantwoordelijkheid!! Zeker als bedrijf zijnde kun en mag je je klanten niet zo in de kou laten staan! Mijn advies koop nooit iets via vakantie veilingen want ze innen alleen je geld en schepen je met de rotzooi van een ander op!!

geld terug plus extra gemaakte kosten

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer/mevrouw Roosenbrand,

We vinden het spijtig om te lezen dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten van de vakantie. Van de aanbieder hebben we vernomen dat u gecompenseerd bent voor het ongemak. Wij kunnen verder niets voor u betekenen, zoals reeds via Klacht.nl en Facebook vandaag is vermeld.

Wim-webcare VV

jochem100

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?