Klacht Vakantieveilingen.nl: Gewonnen prijs bungalow 109€ met verplichte schoonmaakkosten 100€ Is verdubbeling

M.R

De gewonnen prijs bij vakantieveilingen voor een midweek in bungalow bedraagt 109€ Maar met de verplichte schoonmaakkosten à 100€ komen de kosten uit op bijna een verdubbeling van het bedrag. Voor deze schoonmaakkosten is geen keuze vrijheid. ( Voor extra lakenpakketten of handdoeken en dergelijke wel, dit komt er ook nog overheen)
Tevens vind ik het bedrag van 100€ voor schoonmaakkosten erg hoog.. Ik heb dit ook niet vermeld gezien in de advertentie.. Ik vind dit misleidend

De bijkomende kosten zijn te hoog. En niet in verhouding. Dit bedrag zal lager moeten zijn.

Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
    We begrijpen uw situatie, echter heeft het volgende in de veiling gestaan:

Extra verplichte kosten
    • € 0,96 p.p.p.n. toeristenbelasting
    • € 5,- p.p.p.n. schoonmaakkosten
    • € 65,- borg (deze wordt binnen 14 dagen na vertrek retour gestort)
    • € 5,- administratiekosten VakantieVeilingen.nl

U had dit van te voren kunnen inzien in de veilingtekst. Omdat deze informatie tot uw beschikking was, is deze veiling naar behoren aangeboden. Helaas zijn dit de voorwaarden die de aanbieder kenbaar maakt. Om deze reden kunnen wij niks voor u betekenen.

Mara - Webcare

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?