Klacht Vakantieveilingen.nl: Gewonnen veiling nooit ontvangen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 149306
Gebruiker
DK
Datum
4 reacties

Details

De klacht

16 oktober 2015: Bruikbare veiling voor mij als zzp'er, een meetlint, waterpas met laser gewonnen. December 2015: Nog helemaal niks ontvangen, diverse keren gebeld en gemaild en elke keer beloven dat ze contact met je opnemen. Januari 2016: Zelf weer lopen mailen en uiteindelijk antwoord, de leverancier kan dit product niet leveren, met de vraag of ik wil wachten of me geld terug wil.
heb aangegeven me geld terug te willen en dit zou ik binnen 2 weken ontvangen, nu 2 weken verder en heb geen cent gezien. Tevens ben ik veel klussen misgelopen omdat ik geen juiste gereedschap (gewonnen veiling)had, mocht ik dit zelf kunnen aanschaffen in praxis of gamma had ik dit nooit via vakantie veilingen genomen, maar g
Nu ben ik dus de dupe geworden en in de knoei geraakt, rekening achterstand vanwege geen klussen en een minimale uitkering. Ter compensatie van de problemen die hiermee veroorzaakt zijn, krijg je een waardebon van 5 euro. Belachelijk!!

De oplossing

Ik wil me geld terug en ik wil een redelijke compensatie!
Je kan je klanten niet maanden laten wachten, want in sommige gevallen veroorzaak je grote problemen.

4 reacties

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Raghoebarsing,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Wij vinden het heel vervelend om te vernemen dat je je bestelling wegens omstandigheden niet hebt ontvangen. Wij hebben de veiling wel geannuleerd maar met het terug storten is het helaas niet helemaal goed gegaan. Er is met Paypal betaald en dat bedrag kan na 60 dagen niet meer terug gestort worden op het Paypal account en daarom is betaling weer terug gekomen naar ons. Wij hebben nu de financiële afdeling de opdracht gegeven het bedrag zo snel mogelijk op jouw rekening over te maken wat in het account van vakantieveilingen staat.

    De enige compensatie die wij kunnen aanbieden is veilingtegoed van € 5,00 maar die heb je al gehad.

    Het spijt ons oprecht dat je bestelling zo is mis gegaan.

    Met vriendelijke groet,
    Lydia
    Webcare vakantieveilingen
  2. Auteur
    DK
    Datum
    De klacht word pas afgesloten nadat ik mijn geld heb.

    En ik vind dat vakantieveilingen een redelijke compensatie geeft.

    5 euro veilingtegoed kan ik niks mee en heeft geen toegevoegde waarde.

    Alle vertrouwen is weg in jullie!
  3. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Raghoebarsing,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat je zolang op een reactie hebt moeten wachten. Wij wilden dat we meer voor je konden doen maar meer dan de veiling annuleren (geld terugstorten) en € 5,00 veilingtegoed aanbieden kunnen wij helaas niet.

    Het spijt ons dat wij niet aan je wens tegemoet kunnen komen.

    Met vriendelijke groet,
    Lydia Webcare VV
  4. Auteur
    DK
    Datum
    Deze klacht is afgesloten, terwijl er nog geen cent op mijn rekening is gestort!
    Een overboeking kost geen 8 dagen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen