Klacht Vakantieveilingen.nl: Hoge Incassokosten zonder herinneringsbrief van Vakkantie veilingen

Ben geen gekke gerrit

K ben altijd een trouwen klant van vakkantie veilingen. Betaal altijd netjes mijn veilingen. Maar nu krijg k ineens een incasso brief die zich voor doet als intrum jusitia . Maar dan uit Amsterdam met vals kvk nr . Want oorspronkelijk incassoburo zit namelijk in den Haag en staat wel genoteerd bij de kvk.
Heb k even zelf uitgezocht.
Dit malafide incassobureau die wilt nu dat k even 80 euro betaal voor een veilig van 36 euro.
Gelijk incasso kosten berekenen en willen dit hele bedrag binnen 7 dagen in 1x hebben.
Naar mij weten is het tegen de wet in om incasso kosten.terekenen. terwijl er nooit een herinnering is gestuurd via de post door vakkantie veilingen zelf.
K ga dit dus niet betalen
Dit incassobureau is/zijn oplichters ze hebben mij gegevens gehackt via mijn vakantie veilingen acount.
Hoe k dit weet omdat mij tel aan gaf doen k aan bieden was verbinding is niet privé.
Hier heb k tes tijdes vakantie veilingen van op de hoogte gebracht. .
De opstelling van de brief klopt ook van geen kant. Boven in staat Intrum
Bij het rekening nr staat weer dergelden intrum Justitia . Na checken .blijkt dit incasso buro helemaal niet in Amsterdam te zitten maar in Den haag . Oke is adres niet terug tevinden in kvk.
Wat wel verplicht is sinds juli 2020 .
En helemaal onderin de brief geven ze het buro weer een andere naam
Namelijk Intrum nederland b.v .
Dus ze misbruiken de naam van intrum justitia. Ook nog is .
Daarbij klopt mijn woonplaats niet in de brief daar staat spelllings fouten in..
Dit zaakje stinkt
En vakkantie veilingen is miij vanaf nu kwijt als klant..
Stank voor dank voor je goede klant.
Ga gvd geen 80 euro betalen .
Terwijl k niks heb ontvangen.
K ga programma opgelicht in schakelen.
Als dit niet snel wordt opgelost..
Dus vakantie veilingen stuur mij als nog een herinnering via de post zonder je incassokosten .
Of we gaan zorgen dat dit incassobureau en jullie even weer uitgebreid op tv komen.
Geld maffia zijn julliie

K wil de 36,50 wel betalen maar dan ook gebruik kunnen maken voor die veiling. Zo niet ben k ook niemand geld verschuldigt.

Tevenens handeldt vakkantie veilingen tegen de wet die is aangepast in oktober 2011 dat internet veilingen zonder veilingsmeester ook onder wet koop op afstand vallen.

Ze kunnen dus niet verplichten je voor iets telaten betalen. Wat je nooit ontvangen heb.

Vakantieveilingen.nl
    Beste M. Aardenburg,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Als een betaling uitblijft stuurt ons systeem automatisch zes herinneringsmails en een reminder sms in een tijdsbestek van ongeveer een maand. Dat is bij jou ook gebeurd zie ik. Nu kan het zo zijn dat de mails in je ongewenste mailbox zijn beland. Bij wijze van een eenmalige uitzondering mag je de betaling handmatig naar ons overmaken als volgt:

Bedrag 39 euro (€ 36,50 + € 2,50 kosten voor een handmatige betaling)
    Graag onder vermelding van het ordernummer (31072876)

Op rekeningnummer IBAN: NL84ABNA0819251542/BIC: ABNANL2A
    Ten name van: Emesa te Amsterdam

Na de overschrijving ontvangen we via webcare@vakantieveilingen.nl graag een screenshot van de overschrijving, zodat we de order snel voor je kunnen verwerken en het Intrum dossier kunnen sluiten voor je.

Groetjes,

Wim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?