Klacht Vakantieveilingen.nl: Hotel Express Card

Klachtnummer
# 52876
Gebruiker
Aniekc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net als de vorige klacht over de Hotel Express Card: de prijzen op de Engelse site zijn veel duurder dan wat de 50% korting van de kaart beloofd. Via de website van vakantieveilingen wordt een aantal Nederlandse Hotels met korting aangeboden, echter deze zijn vervolgens op de site van de kaart zelf niet aanwezig. Ik heb contact gehad met 1 van de Nederlandse Hotels, Holiday Inn, en zij weten niets van het bedrijf af... De Hotel Express Card of Hotelpas, waaronder de kaart valt, zijn niet per email bereikbaar en enkel per 0900 nummer, wat 90cent per minuut kost!

De oplossing

Ook ik wil mijn geld terug van vakantieveilingen.nl en dat zij deze aanbieding van hun site halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen