Klacht Vakantieveilingen.nl: Ik heb een veiling gewonnen en heb geprobeerd mijn waardebon te verzilveren maar dat lukte niet

Klachtnummer
# 45759
Gebruiker
Born
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal keer gepropbeerd de waardebon te verzilveren door op de website van vakantieveilingen een dag te reserveren in het betreffende hotel
Dat lukte telkens niet, in de zin dat er niks gebeurde als ik op een dag klikte die als beschikbaar aangemerkt stond.
Ik heb hier zeker 5 mails over gestuurd naar vakantieveilingen.nl maar 00000 respons!
Ik heb ook het hotel gebeld en die gaven het advies op later nogmaals te proberen.
Onbegrijpelijk dat ze ondanks tig mails geen enkele reactie geven.
Dus wel geld incasseren maar het vervolgens onmogelijk maken de waardebon te verzilveren!!!!!!

De oplossing

Ik wil gewoon dat ik de bon kan verzilveren en dat het hotel mijn geld krijgt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties