Klacht Vakantieveilingen.nl: Ik moet betalen voor iets waar ik nooit op geboden heb

leeuwenhoek

Niet geboden, toch betalen! Tot mijn grote schrik kreeg ik afgelopen week een mail van vakantieveilingen dat de betaling was gelukt. " Welke betaling?" dacht ik, want ik had nergens op geboden. Het bleek te gaan om een korting van 35% op een steakpakket waar ik 10,50 in totaal voor zou hebben betaald. Nou zou ik dat nooit en te nimmer kopen, alleen al vanwege het feit dat ik helemaal geen vlees eet!! Maar ik had ook niets betaald, bij mijn weten... Toch maar even mijn rekening checken, en jawel, het bedrag was afgeschreven! Hoe kan dat nou? Ik heb gelijk gebeld naar Vakantieveilingen en ja, als je niet binnen een aantal dagen na een gewonnen veiling betaalt, wordt het vanzelf afgeschreven. Maar ik heb nooit eerder een mail ontvangen over dat ik iets "gewonnen" zou hebben en ook geen betaalherinnering, anders had ik wel eerder laten weten dat ik hier helemaal niet op geboden heb. Ik heb het afgeschreven bedrag gelijk door mijn bank laten terugstorten, maar krijg nu dreigberichten van Vakantieveilingen dat er 40 euro bovenop komt als ik niet betaal! Uiteraard werd mij aan de telefoon verteld dat er niets aan veranderd kon worden en dat ik dit maar gewoon moest accepteren???? Dit is toch de wereld op zijn kop! Ik moet betalen voor iets waar ik absoluut niet op geboden heb, waar ik niks mee kan en niks mee wil????

Dit rechtzetten! De betalingsverplichting intrekken en ervoor zorgen dat dit nooit meer gebeurt.

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

leeuwenhoek
Niets meer gehoord van Vakantieveilingen.nl. Maar ik lees wel meer van deze soortgelijke klachten op het internet. Mensen, wees gewaarschuwd!!

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?