Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Ik moet voor iets betalen waar ik geen weet van heb. Ik heb ook nooit een bod gedaan op het product.

content Opgelost
Lotte

Er is een bod gedaan volgens vakantie veilingen, terwijl ik daar helemaal geen weet van heb. Het product was voor mij geheel onbekend. Ik heb nu ineens een boete van 40 euro via een incassobureau. Via het incassobureau wordt ik zeer vriendelijk geholpen, zij gaan het voor mij uitzoeken. Wanneer in vakantie veilingen bel voor informatie wordt ik zeer onvriendelijk behandeld en zegt de medewerker op een zeer onbeschofte manier dat ik gewoon moet betalen en drukt mij vervolgens gewoon weg. Fraudeurs zijn het!

Dat het bedrag wordt kwijtgescholden en dat ik netjes wordt behandeld. Ook wil ik dat mijn account bij vakantie veilingen wordt stopgezet, want ik wil er niets meer mee te maken hebben..
Ik heb een vriendelijke mail gekregen dat ik de kosten niet hoef te betalen. Het is op deze manier netjes opgelost..

Vakantieveilingen.nl
    Hii, wat vervelend om te horen dat een veiling naar Intrum gestuurd is. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat mijn collega jou een mail gestuurd heeft met een geboden oplossing. Als je niks ontvangen hebt, check dan ook even jouw spammap. Gr Kim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?