Klacht Vakantieveilingen.nl: Incasso kosten voor niks

Jackied

IK ben altijd een trouwen klant van vakantie veilingen. Betaal altijd netjes mijn veilingen. Maar nu krijg ik ineens een incasso brief die zich voor doet als intrum jusitia . Maar dan uit Amsterdam met vals kvk nr . Want oorspronkelijk incassobureau zit namelijk in den Haag en staat wel genoteerd bij de kvk.
Heb ik even zelf uitgezocht.
Dit malafide incassobureau die wilt nu dat ik nu even 85 euro ga betalen voor een veiling van 45 euro.
Gelijk incasso kosten berekenen en willen dit hele bedrag binnen 7 dagen in 1x hebben.
Naar mij weten is het tegen de wet in om incasso kosten verrekenen. Terwijl er nooit een herinnering is gestuurd via de post door vakantie veilingen zelf.
Ik ga dit dus niet betalen
Dit incassobureau is/zijn oplichters ze hebben mij gegevens gehackt via mijn vakantie veilingen acount.
Hoe ik dit weet omdat mij mobiel dit aan gaf toen ik aan het bieden was verbinding is niet privé.
Hier heb k tes tijdes vakantie veilingen van op de hoogte gebracht. .
De opstelling van de brief klopt ook van geen kant. Boven in staat Intrum
Bij het rekening nr staat weer dergelden intrum Justitia . Na checken .blijkt dit incasso buro helemaal niet in Amsterdam te zitten maar in Den haag . Oke is adres niet terug tevinden in kvk.
Wat wel verplicht is sinds juli 2020 .
En helemaal onderin de brief geven ze het buro weer een andere naam
Namelijk Intrum nederland b.v .
Dus ze misbruiken de naam van intrum justitia. Ook nog is .
Daarbij klopt mijn woonplaats niet in de brief daar staat spelllings fouten in..
Dit zaakje stinkt
En vakkantie veilingen is miij vanaf nu kwijt als klant..
Stank voor dank voor je goede klant.
Ga gvd geen 85,53 euro betalen .
Terwijl k niks heb ontvangen.
K ga programma opgelicht in schakelen.
Als dit niet snel wordt opgelost..
Dus vakantie veilingen stuur mij als nog een herinnering via de post zonder je incassokosten .
Of we gaan zorgen dat dit incassobureau en jullie even weer uitgebreid op tv komen.
Geld maffia zijn julliie

Even kijken en de incasso kosten eraf halen.

Vakantieveilingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?