Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Kaartjes niet gebruikt hoe kan dit?

ward

Ik heb in 2020 kaartjes gewonnen voor julianatoren. Toen was het helaas coronatijd en zijn we niet gegaan kaartjes zijn overigens geldig tot 2025.
Nou wilde wij afgelopen mei vakantie gaan en blijkt dat de kaartjes gebruikt zijn?
Ze zeggen op 30 juli zijn de kaartjes gebruikt niet door ons.
Terwijl ik met de kinderen nog niet geweest zijn.
3x gebeld met vakantieveiling ja we wachten op antwoord van partner.
Ze hebben geen oplossingen ik heb met moeite de kaartjes gewonnen om mijn kinderen erheen te brengen.
Ik wil dit uitgezocht hebben want ik heb ervoor betaald en geen gebruik van gemaakt.

Ik wil een alternatief of geld terug vakantieveiling werkt niet mee om het te onderzoeken.
Gevraagd of jullie dit willen uitzoeken hoe dit kan zijn de kaartjes doorverkocht ik heb geen idee maar wij zijn niet in het park geweest en de kinderen wachten nog steeds.om te gaan.
Hallo, Bedankt voor jullie reactie en oplossing. Met vriendelijke groet, Warda

ward
    ?
    Vakantieveilingen.nl
    Hallo W. Fakidi,

We zijn met de kwestie bezig en komen er z.s.m. op terug. Bedankt voor het geduld.

Wim
    Vakantieveilingen.nl
    Beste W. Fakidi,

We hebben besloten om de order te annuleren, zodat je het hele bedrag binnen een week retour hebt. We willen je graag uitnodigen om een nieuw arrangement te winnen. Veel biedsucces gewenst!

Groetjes,

Wim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?