Klacht Vakantieveilingen.nl: Kan voorstel tot klacht van Vakantieveilingen niet lezen

# 152084
Melinda

Ik kan dat klachtenvoorstel van Vakantieveilingen niet lezen. Ik ben vorige week ook lid geworden van de Consumentenbond, dus wellicht kunnen zij mij dit laten lezen of dat jullie het in mijn e-mailbox willen toesturen. Zij moeten ook die blokkade eraf halen, ik hoef niet meer te bieden, dat kunnen zij blokkeren, maar ik moet wel in kunnen loggen, want met een bedrijf die mij die vouchers niet liet gebruiken, terwijl je in hun agenda steeds niet moet boeken, dat heb ik nodig voor justitie. Nou, als Vakantieveilingen ook graag voor justitie wil verschijnen, want uiteindelijk komt alle shit bij Vakantieveilingen vandaan, dan kan ik ze op dezelfde dag laten dagvaarden, dan gaat dat in 1 moeite door.

Mijn voorstel is dat ze die vouchers die nog open staan, die dus niet gereserveerd zijn naar mij toesturen, ik ga niet meer aangeven welke dat allemaal zijn, want ik kan er niet bij. Uiteraard weet ik dat wel uit mijn hoofd. Die blokkade dat ikzelf bij mij Veilingen kan komen, eraf halen.

Zie boven. Die blokkade eraf halen zodat ik bij mijn eigen veilingen kan komen. Je hebt twee blokkades, 1) dat je niet kan bieden en 2) dat je niet eens in kan loggen. Ik kan beide niet, maar om bij die veilingen te kunnen en te reserveren moet ik kunnen inloggen. Zo niet, dan zie ik jullie bij justitie. Niks is trouwens ooit overgedragen naar een incassobureau. Met incassokosten bedoel ik die 2,50 euro. Jullie moeten je ogen uit je kop schamen. Ik denk dat ik de laatste 4 jaar zeker minimaal 7000 euro bij jullie gespendeerd heb, maar ik denk eerder dat het 10.000 is.

Schuif de schuld niet op een ander, zoek die veilingen op, haalt die blokkade eraf zodat ik bij mij eigen veilingen kan, zo niet dan geef ik jullie aan voor in gebreke stelling, fraude c.q. oplichting. Jullie horen een prestatie te leveren aan mij, want ik heb alles betaald. Ik hoop dat ik nu duidelijk ben geweest. Bepaalde vouchers lopen op hun einde, zodat ik niet meer kan reserveren.

Vakantieveilingen.nl
    Beste mevrouw,

Wij hebben u de benodigde informatie per e-mail toegestuurd. Mocht u contact met ons willen opnemen, dan kan dit via de instructies in de mail (Via onze legal afdeling).

Met vriendelijke groeten,
    Elise Clement
    Manager Customer Care
    Melinda
    Ik zal duidelijk zijn en is het nog niet duidelijk wat jullie moeten doen. Nog 1 keer en anders wordt het via justitie opgelost. Je zet dat account open, zodat ik bij mijn eigen veilingen kan. Jullie LIEGEN niet meer en aan mijn bankafschriften kan je zien dat alles betaald is. Het is steeds gedonder met jullie. Jullie komen je verplichtingen niet na en ik moet dan steeds mails en bellen, omdat er bij jullie incapabel personeel werkt. En tja, al was ik nu de enige die er zo over dacht/denkt ..

Melinda

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?