Klacht Vakantieveilingen.nl: Kind heeft ticket geboekt voor slagharen.

# 119521
Lakhi

Onze ipad stond nog ingelogd op vakantie veilingen en mijn zoon had geboden op slagharen zonder dat wij wat wisten vanochtend toen wij keken op de app zagen wij dat. Is er een oplossing dat we het kunnen annuleren?

Mijn zoon is 8 jaar.

Dat we het kunnen annuleren

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.
    Wij begrijpen de situatie. Helaas kunnen wij de veiling niet annuleren.Wij controleren zo zorgvuldig mogelijk of veilingdeelnemers bewuste bieders zijn. Deelnemers aan de veilingen wordt gevraagd om de algemene voorwaarden te lezen en accepteren. En, als dubbele controle, herhalen wij deze vraag voordat uw bod geplaatst wordt.

Daarnaast kunt u uw gebruikersprofiel beschermen met een wachtwoord. Wat er vervolgens gebeurt op onze website onder uw login-gegevens is voor uw verantwoordelijkheid.

Het recht van ontbinding, dat een consument bij online aankoop het recht geeft om binnen de wettelijke bedenktermijn van veertien dagen af te zien van de overeenkomst, is niet van toepassing. Op Vakantieveilingen.nl worden namelijk arrangementen geveild van diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding voor een bepaalde datum of periode. Deze diensten zijn op grond van de wet uitgezonderd van het recht van ontbinding.

Eventueel kunt u het arrangement wel overdragen aan familie, vrienden of kennissen.
    Het spijt ons dat wij u in deze situatie niet verder tegemoet kunnen komen.

Sarah - Webcare
    Vakantieveilingen.nl

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?