Klacht Vakantieveilingen.nl: klacht is nog steeds niet opgelost!!

Klachtnummer
# 485136
Gebruiker
Kim1983
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb maanden moeten wachten voordat ik überhaupt een reactie kreeg. Ik had een veiling gewonnen voor een midweek centerparcs. Toen we daar aankwamen bleek het een heel oud, ongezellig en vies huisje te zijn. Zijn gelijk naar de receptie gegaan en gezegd wat we van het huisje vonden. We zeiden dat we meer wilden betalen voor een wat schoner, gezelliger huisje. werd niet naar geluisterd en moesten maar contact opnemen met vakantieveilingen. Dat hebben we gedaan. Moest foto's sturen en vermelden wat er aan de hand was. We kregen pas een reactie na 3 maanden!!!Vervolgens kwamen ze met een gare reactie wat zij een oplossing noemen. 20 euro veilingtegoed en voor verdere compensatie moest ik maar weer het contactformulier van center parcs invullen! Terwijl center parcs mij heeft verwezen naar vakantieveilingen omdat zij niks voor ons konden/ wilden doen. Daar hebben ze 3 maanden over moeten doen om tot deze ´oplossing´te komen. Vind het schandalig. Krijg ik vandaag weer een mail van vakantieveilingen dat ze hebben begrepen dat ik niet blij ben met de oplossing die centerparcs mij heeft geboden, terwijl ik van centerparcs nog niet eens iets heb gehoord. communiceren kunnen ze dus ook niet.

De oplossing

Dat ze met Centerparcs gaan regelen dat we of ons geld terugkrijgen, of dat we nog een keer naar Centerparcs mogen in een schoon en gezelliger huisje. In ieder geval dat ze hun best doen voor ons, want nu gaat het helemaal nergens over. we zijn dezelfde dag vertrokken bij Centerparcs. Hebben voor een midweek betaald en hebben er niet eens gebruik van gemaakt

3 reacties

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Hi Kim,

    Wat ontzettend jammer dat je verblijf bij Center Parcs geen fijne ervaring was. Dat is balen! We willen dit graag met je oplossen. Zou je het ordernummer van de veiling kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

    Groetjes,

    Jessie
  2. Auteur
    Kim1983
    Datum
    Beste Jessie, ik heb het net verstuurd. gr.
  3. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Bedankt!

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen