Klacht Vakantieveilingen.nl: Minderjarigen kunnen een account maken

XXCC#02

Mijn dochter heeft voor de 'lol' een account gemaakt en op een aantal dingen geboden en ook nog eens gewonnen. Nu wordt er via de mail geeist dat ze dit binnen een aantal dagen moet betalen, maar we hebben het geld er niet voor! Ook is ze nog maar pas 17 geworden en minderjarig. Indien nodig zou ik ook een kopie van der ID kunnen sturen! Ik begrijp dat zij er verantwoordelijk voor is maar, ik zou graag willen dat de openstaande bedragen komen te vervallen aangezien ze nog minderjarig is. En misschien zou een systeem waarbij uw bedrijf de bieders eerst controleert op leeftijd handig zijn om zulke gevallen in de toekomst te voorkomen!

Alvast bedankt!,

Ik zou graag willen dat de openstaande bedragen worden kwijtgescholden en dat er een manier komt waardoor zulke gevallen kunnen worden voorkomen

Vakantieveilingen.nl
    Beste X.C Hu,

Vervelend dat jouw minderjarige dochter stiekem een profiel op VakantieVeilingen heeft aangemaakt en buiten jouw weten om veilingen heeft gewonnen. Wij zien dat ze als geboortejaar 1997 heeft opgegeven bij de registratie om als meerderjarige over te komen.

Wij zien dat je ook een kopie van haar id kaart hebt gestuurd. Wij hebben de gewonnen veilingen geannuleerd en het profiel gesloten, zodat ze geen veilingen kan winnen. Als ze 18+ is kan ze contact opnemen met onze klantenservice om haar profiel eventueel weer te activeren.

Diana - Webcare VakantieVeilingen

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?