Klacht Vakantieveilingen.nl: Misleidende reisgegevens, zeer slechte kosten communcatie vooraf bij Boeken van verrassingreis via vakantieveilingen.

Klachtnummer
# 181890
Gebruiker
RJ Broekhof
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We zouden binnen 7 dagen onze reisgegevens ontvangen, na telefonisch contact hebben we ze uiteindelijk na 9 dagen ontvangen. De bestemming Milaan stond niet in de mogelijke bestemmingen op de website, anders hadden we deze als ongewenst bestemd met de daarvoor benodigde kosten a 5 euro per bestemming.
Tot onze spijt blijkt tevens de vertrekkende luchthaven Brussel te zijn. Brussel is geselecteerd aangezien we VERPLICHT waren 4 luchthavens te selecteren. Door onze vertrektijd in Brussel zijn we naast de transportkosten naar Brussel (88 euro retour p.p per trein) gedwongen om een overnachting (+/- 80Euro) in Brussel te nemen. We hebben getracht dit te laten wijzigen, wat niet mogelijk was. Het zelfde geldt voor het volledig annuleren van de reis. Met alle andere bijkomende kosten (20 euro p.p. naast elkaar zitten / 60 euro vertrekdata toeslag) zijn we we aanzienlijk meer kwijt dan wanneer we zelfstandig een vergelijkbare reis zouden boeken.

Gewenste oplossing

Volledige annulering van de geboekte reis. Indien niet mogelijk een andere bestemming met vertrek uit Nederland op de door ons opgegeven data.

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de gewonnen veiling.
    Deze verrassingsreis is voor een "3-daagse stedentrip binnen Europa" ook wordt er vermeld dat elke bestemming in Europa mogelijk is. Dus ook Milaan.
    U kunt echter in het reserveringssysteem enkele steden uitsluiten, omdat u hier bijvoorbeeld al eens geweest bent of liever niet naartoe gaat. U betaalt wel per bestemming die u uitsluit € 5,-.
    Ook alle andere (extra) kosten worden vermeld in de tekst onder het kopje "data" en "extra informatie".

    Wij zien dat u hierover ook een klacht heeft ingediend via klacht.nl.
    Ons antwoord hierover is het zelfde gebleven.
    In de veilingtekst is duidelijk vermeld geweest welke kosten er in rekening worden gebracht.
    Het spijt ons dat wij u hier verder niet in tegemoet kunnen komen.

    Met vriendelijke groet,

    Sabine Webcare
    Vakantieveilingen

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen