Klacht Vakantieveilingen.nl: misleidende text bij veiling

shoekstra93

Er staat in de text dat ik recht had op een fotoshoot met een miniposter en keuze uit 30 foto's. Na de shoot hoorde wij dat we de poster kregen en de 30 foto's bij moesten betalen. Ons budget was niet toereikend voor 30 foto's dus we hebben het kleinste pakket kunnen nemen voor 60 euro met 8 foto's. Daar zat dan de poster bij. In eerste instantie was het niet mogelijk om dan de poster eraf te halen maar uiteindelijk hadden ze een aanbod gedaan met 8 kleine 10x15 foto's voor 40 euro. Vakantieveilingen vond dat ze het duidelijk erop hadden gezet en was niet voor rede vatbaar. Heel toevallig kwamen er na ons ook mensen die boos weg zijn gelopen omdat het verkeerd/misleidend op vakantieveilingen stond. De extra foto's vanaf 10 euro klopt dan dus ook niet.

De 30 foto's en miniposter of het hele bedrag van 53 euro terug.

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer, mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht.
    Vervelend dat uw ervaring bij Foto Filmhuis niet naar wens is geweest. Wij hebben dit voor u nagekeken en zoals u zelf al aangeeft heeft u keuze uit 30 foto's. Dit wil zeggen dat u uit deze foto's één foto kan kiezen. U heeft er zelf voor gekozen om een extra pakket af te nemen. Dit is niet via VakantieVeilingen afgenomen en hierin kunnen wij dus ook niet in bemiddelen. U heeft het arrangement gekregen zoals in de veiling vermeld staat. Het spijt ons dat wij u niet verder tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Sarah - VakantieVeilingen.nl
    shoekstra93
    Jullie hebben overal het zelfde verhaal. Kom met wat redelijks. Zet op vakantieveilingen dat je de poster bij een pakket krijgt die je daar bij moet kopen.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?