Klacht Vakantieveilingen.nl: misleidende veiling

fam

Vandaag waren wij heel blij met onze gewonnen veiling. We waren in de veronderstelling dat we met ons gezin (6 pers) een lang weekend weg konden met Pinksteren bij Oostappengroep. Boven de veiling stond even eropuit tijdens Hemelvaart of Pinksteren? Dat laatste wilden wij en dus zijn we gaan bieden. Nu we gewonnen hebben blijkt echter dat we helemaal niet weg kunnen met Pinksteren. Er zijn geen 6 persoons accommodaties meer beschikbaar. Ik heb gebeld met Oostappen groep. Zij zeggen dat de veiling is op basis van beschikbaarheid. Maar er staat ook duidelijk dat het gaat om een weekend weg met Pinksteren. Ik vind het heel erg misleidend en jammer dat er nu niet meer met ons mee wordt gedacht. Sorry mevrouw u kunt wel een 4 persoons chalet huren (2 kinderen thuislaten?!) of een ander weekend (die weekenden zijn de kinderen en wij niet vrij). Het enige wat we te horen krijgen is dat we niet meer kunnen annuleren. Een andere oplossing die ze geven is dat we kunnen proberen door te verkopen. Inmiddels zijn er ook nog amper 4 persoons chalets vrij met Pinksteren en durven we niet eens door te verkopen omdat we niet anderen dezelfde teleurstelling willen geven als dat ons gebeurd is. We zijn erg teleurgesteld. Er wordt niet meegedacht we worden gewoon gewezen op de 'kleine' lettertjes

Mee denken hoe wij toch met ons gezin weg kunnen met Pinksteren of ons geld terug.

Vakantieveilingen.nl
    Dag L. Hoekstra,

Ik ben reeds met jullie in gesprek via Facebook. Fijn dat jullie geboekt hebben.We wensen jullie alvast een plezierig verblijf toe!

Groetjes,

Wim

fam
Geen oplossing. We moesten maar gewoon een ander weekend boeken want Pinksteren zat vol. Ondanks dat er nog zeker chalets vrij waren met Pinksteren bij Oostappen werd er gezegd dat die niet bij de vakantieveilingen horen. Zelfs bij betalen niet mogelijk en ook Vakantieveilingen heeft geen poging gedaan tot bemiddelen. Enige reactie die we kregen: 'jammer dat er geen 6 persoons accommodatie beschikbaar is. Fijn dat je toch hebt kunnen boeken en we wensen je een fijne vakantie'.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?