Klacht Vakantieveilingen.nl: Mogelijkheid datum boeking

Louis Roestenburg

Ik bood mee op een hotelovernachting voor 2 personen in "Hotel het Witte Veen". De bieding deed ik op basis van beschikbaarheid van 9 juni 2012 in verband met het bezoeken van Retropop op deze dag in Emmen. Tot enkele seconden voor de bieding en toekenning was deze datum nog beschikbaar. Nadat bieding toegewezen was en gelijk via Ideal betaald werd 9 juni als boekingsmogelijkheid uit het systeem gehaald. Het is voor mij moeilijk te accepteren dat dit toeval is maar bewijzen kan ik niet. Via hotel wel alsnog een appartement geregeld waarbij de badkamer met meerdere gasten gedeeld moet worden. Om persoonlijke redenen is dit voor ons eigenlijk onexceptabel maar hebben geen keus. Is er geen betere oplossing. Tevens mijn advies: Verplicht bedrijven die meedoen aan vakantieveilingen de reserveringen welke bijvoorbeeld 5 mininuten voor einde veiling nog beschikbaar zijn minimaal een kwartier na toekenning van bod nog benaderbaar de houden.
Met vriendelijke groeten,
Louis Roestenburg

Geld terug of een goed alternatief voor overnachting op 9 juni gelijkwaardig aan hotelovernachting waarop bod gedaan werd.

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?