Klacht Vakantieveilingen.nl: Niet betaald

Klachtnummer
# 145945
Gebruiker
Bram
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg ineens mailtjes van vakantieveiling.nl waarin stond dat ik voor paintballen moest betalen. Na een tijdje mailtjes dat het bedrag verhoogd was met 2.50 tot 8.50. Ik heb nooit op deze veiling geboden dus ik vraag me af waar het vandaan komt. Uiteraad ga ik niet betalen en nu kreeg ik bericht dat het naar een incassobureau is gestuurd!

Ik wil helemaal niet paintballen want die heb ik al een keer eerder gewonnen en toen wel gewoon betaald!

Gewenste oplossing

Dat het bedrag word kwijt gescholden

3 reacties

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste Bram Marissink,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij vinden geen aanwijzingen voor identiteitsfraude in ons systeem. Volgens onze gegevens, is het winnende bod op onze veiling geplaatst vanaf uw Facebookaccount. Aangezien de biedingen zijn gedaan met uw eigen account, zien wij dit als uw eigen verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor uw eigen inloggegevens.

    Omdat wij het onrechtmatig gebruik van uw gegevens niet terug zien, is het voor ons niet mogelijk te annuleren.
    Het geplaatste hoogste bod is in dit geval een bindende aankoop geweest.

    Eventueel zou u de veilingen nog wel kunnen overdragen aan vrienden/ familie of derden.

    Met vriendelijk groet,
    Lydia
    Webcare Vakantieveilingen.nl
  2. Auteur
    Bram
    Datum
    Laat me dan die 8.50 betalen en dan is het klaar
  3. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste meneer Marissink,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Het dossier is inmiddels al doorgestuurd naar Intrum Justitia en daar zal de nota betaald moeten worden. Wij willen u adviseren om voortaan eerder contact op te nemen bij onduidelijkheden.

    Wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling.

    Met vriendelijke groet,
    Lydia
    Webcare Vakantieveilingen.nl

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen