Klacht Vakantieveilingen.nl: Niet betaald

Bram

Ik kreeg ineens mailtjes van vakantieveiling.nl waarin stond dat ik voor paintballen moest betalen. Na een tijdje mailtjes dat het bedrag verhoogd was met 2.50 tot 8.50. Ik heb nooit op deze veiling geboden dus ik vraag me af waar het vandaan komt. Uiteraad ga ik niet betalen en nu kreeg ik bericht dat het naar een incassobureau is gestuurd!

Ik wil helemaal niet paintballen want die heb ik al een keer eerder gewonnen en toen wel gewoon betaald!

Dat het bedrag word kwijt gescholden

Vakantieveilingen.nl
    Beste Bram Marissink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden geen aanwijzingen voor identiteitsfraude in ons systeem. Volgens onze gegevens, is het winnende bod op onze veiling geplaatst vanaf uw Facebookaccount. Aangezien de biedingen zijn gedaan met uw eigen account, zien wij dit als uw eigen verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor uw eigen inloggegevens.

Omdat wij het onrechtmatig gebruik van uw gegevens niet terug zien, is het voor ons niet mogelijk te annuleren.
    Het geplaatste hoogste bod is in dit geval een bindende aankoop geweest.

Eventueel zou u de veilingen nog wel kunnen overdragen aan vrienden/ familie of derden.

Met vriendelijk groet,
    Lydia
    Webcare Vakantieveilingen.nl
    Bram
    Laat me dan die 8.50 betalen en dan is het klaar
    Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer Marissink,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Het dossier is inmiddels al doorgestuurd naar Intrum Justitia en daar zal de nota betaald moeten worden. Wij willen u adviseren om voortaan eerder contact op te nemen bij onduidelijkheden.

Wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling.

Lydia
    Webcare Vakantieveilingen.nl

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?