Opgelost door Vakantieveilingen.nl: niet het krijgen van het product

mike

goededag. mijn vriend was te laat met een betaling, heeft vakantieveilingen telefonisch gesproken en een betalingsregeling getroffen met hun. nu een maand na betaling krijgen wij het product niet meer binnen omdat de bon van de actie verlopen zou zijn, terwijl dit zo was afgesproken met een betalingsregeling en er overigens ook al verzendkosten voor het product is betaald.vakantieveilingen zegt niks te kunnen doen , terwijl wij net de bank gesproken hebben en zij vertelde ons dat het pure diefstal is. Wij hopen dat u ons verder kan helpen om ons product toch te krijgen

Het product waar betaald voor is met verzendkosten thuis te krijgen

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer Goris,

Vriendelijk dank voor uw bericht.
    Vervelend dat door een betalingsachterstand de besteltermijn van uw waardebon is verlopen en u geen gebruik meer kunt maken van het gewonnen arrangement.
    Er worden standaard afspraken gemaakt met betrekking tot de geldigheid van een waardebon. In dit geval kan het dekbed nog geleverd worden.
    U kunt de waardebon nog tot aanstaande maandag downloaden, uw adresgegevens invullen zodat het product binnen twee weken naar u wordt toegezonden.

Wij wensen u alvast veel plezier met het gewonnen arrangement!

Sarah - Webcare
    Vakantieveilingen.nl
    Bedankt consumentenbond!

mike

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?