Klacht Vakantieveilingen.nl: Niet kunnen betalen via link in mail

KrissydeKorte

Hallo mijn klacht is dat ik een mail heb gekregen met een link waar ik kan zien hoe ik moet betalen. Dit werkt dus niet.. Maar 1 week geleden heb ik een mailtje gekregen dat de betaling is gelukt en heb ik de kaartjes al gemaild gekregen (Die ik overgens niet kon ontvangen omdat ik mijn account had verwijdert). Ik wil best de 27,50 nog betalen maar dat gaat dus niet omdat de link niet werkt. Dus ik bel naar de klanten service maar die zeide "Wij kunnen u niet horen maar u ons wel, probeer het later nog eens". Als ik dit bedrag niet binnen 14 dagen overmaak komt er extra 40 euro bij.

Daarbij vind ik het heel raar dat de betaling eerst gelukt is en daarna gezegd word dat het NIET is overgemaakt?

Groetjes Krissy

Ik zou graag een verklaring willen of de betaling wel of niet is gelukt. zo niet wil ik deze graag betalen (via de link?)

Vakantieveilingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?