Klacht Vakantieveilingen.nl: Niet nakomen van afspraken en dat al vaker…

sad Niet opgelost
ILipi

Voor de tweede keer in drie weken tijd is een pakketje met een bestelling van VakantieVeilingen niet op het juiste adres geleverd via DHL. Heb aangegeven dat ik niet aanwezig ben, maar het depot van DHL bezorgd toch gewoon waardoor ik kan leuren bij de buren voor het pakketje.
VakantieVeilingen ziet het probleem en ik moet gewoon maar zelf het pakketje ophalen bij de buren.

Afspraken mbt levering nakomen

Vakantieveilingen.nl
    Hii,

Dat is wel irritant dat de bezorgdienst niet het pakket op de afgesproken plaats afleveren. Heb je uiteindelijk het pakket ontvangen? Zo niet, wil je dan het ordernummer en een korte situatiebeschrijving naar ons mailen: webcare@vakantieveilingen.nl? Dan help ik je graag verder.

Groetjes, Kim
    ILipi
    Het product is uiteindelijk wel geleverd, maar ik moest dit wel zelf ophalen bij de buren. Lastig voor mij en de buren, terwijl ik alles zo goed mogelijk heb proberen te regelen. Welke actie gaan jullie ondernemen om dit probleem, dat dus meerdere malen is voorgekomen, voor mij op te lossen?
    Vakantieveilingen.nl
    Hallo I,

Wat fijn dat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen. Vervelend dat de situatie meerdere keren is voorgekomen. Is het wellicht een idee om voortaan te kiezen voor de optie om een bestelling af te laten leveren bij een DHL parcelshop, zodat je het zelf kunt ophalen wanneer het schikt (nb: na een bepaald termijn gaat het pakket weer retour afzender) ?

Groetjes,

Wim

ILipi
Blijft jammer dat ik dan niet kan kiezen voor een bezorging zoals deze voor mij het beste uitkomt.....

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?