Klacht Vakantieveilingen.nl: Niet nakomen van wat in de koopvoucher staat vermeld.

A. Baas

Na aankoop van een voucher voor bbqpakket wordt er keihard beweert dat er niet meer gereserveerd kan worden op de afloop datum. Dit staat niet op de voucher.
Wel wordt er bij mail contact het volgende gezegd: Zoals eerder aangegeven is de afgesproken regel met onze aanbieders dat de aangegeven geldigheidsdatum betrekking heeft op zowel de reservering dan wel het gebruik/levering van het arrangement.
Dit kan wel zo zijn maar dan behoort het ook naar de consument zo gecommuniceerd te worden. En niet pas na de tijd. Dus gaat de koper er vanuit dat hij t/m 19082013 kan reserveren. Lijkt me logisch.
Na veelvuldig bellen en mailen werd er in de laatste mail van vv gezegd:
Helaas blijft het antwoord onveranderd en zal verdere mailcommunicatie met betrekking tot dit onderwerp ook niet verder in behandeling genomen worden.
En bedankt Vakantieveilingen voor de `prettige` afhandeling. Belachelijk!!!

Aangezien er in de voucher staat t/m 19-08-2013 en deze discussie toen ook begonnen is wil ik alsnog in de gelegenheid word gesteld mijn voucher te verzilveren.

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?