Klacht Vakantieveilingen.nl: Niets gekregen en administratiekosten voor mijn rekening!

Claudio1967

Ik heb bij VakantieVeilingen een waardebon “gewonnen” bij de Olympia camping groep voor een lang weekend in de Ardennen in de mei vakantie. Voor 38,50 een koopje. Als je de bon gaat verzilveren komen er wel nog “aanvullende kosten” bij ter hoogte van 122,73, maar toe maar: had ik alle kleine lettertjes maar moeten lezen.

Een paar dagen voor de datum krijg ik een bericht van de betreffende camping dat ze nog volop aan het verbouwen waren en het terrein een bouwput was.

Als compensatie het aanbod om te herboeken op een andere locatie of op een andere datum of volledige restitutie inclusief de kosten van vakantie veilingen.

Herboeken was een fake optie aangezien bij poging om dit te doen de betreffende accommodatie de rest van het jaar op al hun campingen volgeboekt was.

Restitutie dan en de meivakantie met twee kids in het water gevallen. Vind maar een accomodatie een week voor de reis zelf.

Nadat het geld werd teruggestort blijkt dit 7,50 minder dan ik heb betaald. Dat bedrag blijkt de administratie kosten van VakantieVeilingen te zijn en de Olympia camping groep restitueert dat niet.

Kortom: niets gekregen, vakantie in het water gevallen en 7,50 kwijt.

Ik zou het passend vinden dat VakantieVeilingen of de camping de volledige kosten restitueert aangezien de beloofde dienst niet geleverd is en ook niet leverbaar was.

Mooi verdienmodel niets geleverd en de eigen administratie kosten daarvan bij mij neerleggen.

Mij de volledige kosten restitueert aangezien de betaalde dienst niet leverbaar was.

Vakantieveilingen.nl
    Hii, dat is erg jammer om te horen dat je uiteindelijk niet meer kon gaan! Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat mijn collega jou een mail gestuurd heeft met een geboden oplossing. Als je niks ontvangen hebt, check dan ook even jouw spammap. Groetjes, Kim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?