Klacht Vakantieveilingen.nl: Onbeantwoord en niet gewenst afgehandelde klacht

Klachtnummer
# 76692
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 december via Vakantieveilingen.nl 6 IPL behandelingen gekocht. Op verschillende manieren geprobeerd om met dit bedrijf in contact te komen voor een afspraak maar zonder succes. 14 maart contact opgenomen met Vakantieveilingen, welke stappen ik moest ondernemen. Respons: 'Wij hebben uw vraag geregistreerd onder referentienummer: 295758. Wij proberen uw vraag binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Vanwege een achterstand in het behandelen van e-mail is dit mogelijk niet haalbaar'. Hierna nooit meer een reactie gehad. 17 augustus nogmaals contact opgenomen waar ik vandaag (19/09/'14) reactie op heb gekregen: 'Wij vinden het zeer vervelend om te vernemen dat u niet in contact kwam met de aanbieder. Het vervelend is is dat de waardebon reeds verlopen is [...] Op dit moment kunnen wij helaas niks meer voor u betekenen.'

Het kan niet zo zijn er niks meer aan de klacht gedaan kan worden omdat na ruim 6 maanden pas respons komt van de aanbieder.

De oplossing

Excuses en opheldering over betreffende klacht.

Gepaste compensatie voor 6 IPL behandelingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen