Klacht Vakantieveilingen.nl: Onterecht incasso vakantieveilingen

Nicole

Ik heb kaartjes gekocht via vakantieveiling voor een festival. Door een fout met de betaling, is alles doorgeschoven naar het incassobureau. Dit zag ik pas toen ik de tickets uit wilde printen. Ik heb overigens geen brief gehad waarin staat dat alles is doorgeschoven naar het incassobureau. Ik heb met vakantieveiling gebeld, die verwezen mij door naar het incassobureau. Die heb ik gebeld en er is gezegd dat ik daar een bedrag open had staan van 53 euro en 47 euro, terwijl de bedragen van de veiling €9,50 en €15,- bedroegen. Hier ben ik van geschrokken en heb weer lang met vakantieveiling aan de telefoon gehangen. Ze zeiden dat er inderdaad een fout was gemaakt en dat het wel goed zou komen. Een dag later hoor ik dat ze me niet kunnen helpen en ik het zelf moet oplossen.

Dat het geld wat het incassobureau heeft gerekend, wat mede veroorzaakt is door fouten van vakantieveilingen, terug wordt gestort. Dit is in totaal €100,00. Dit zou een passende oplossing zijn.

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer, mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht.
    Vervelend dat uw openstaande vorderingen inmiddels bij het incassobureau liggen en u de veilingen dient te betalen inclusief de incassokosten van Intrum Justitia. Wij begrijpen uiteraard dat dit erg vervelend is voor u, maar kunnen dit helaas niet meer ongedaan maken. Dit betekent dat u de kosten van de veiling inclusief de incassokosten dient te betalen.
    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is, maar hopen op uw begrip voor deze beslissing.Met vriendelijke groet,Sarah - Webcare
    Vakantieveilingen.nl

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?