Klacht Vakantieveilingen.nl: Opgelicht door vakantieveilingen!!!

Lubke

Ik had op 16 april 2020 een zwarte massagestoel gewonnen/ gekocht voor €110. ecl. veiling en verzendkosten. Deze zou binnen 5 werkdagen bij mij geleverd worden Na 10 dagen heb ik het eerste bericht gestuurd. Toen kreeg ik het antwoord dat hij zsm geleverd zou worden. Op 18 mei stuur ik het tweede bericht , met de vraag waar mijn stoel blijft? Toen kreeg ik het volgende bericht. Ze hadden een fout gemaakt met de levering en mijn aankoop zou geannuleetd worden. Ik kon opnieuw proberen te bieden op deze massagestoel . Dit is echt oplichting. Dit is fraude. De stoel zal hoogswaarschijnlijk te goedkoop gewonnen zijn en nu annuleren ze zomaar mijn veiling. Echt onacceprabel!!! En de maniet waarop je geïnformeerd en behandeld word is stijlloos. Ik ben opgelicht. Dus mensen... Dus mensen LET OP VOOR VAKANTIEVEILINGEN . Krijg je een product te goekoop, annuleren ze je aankoop. Wat een oplichters!!!!

Ik wil mijn massagestoel gewoon ontvangen!!

Vakantieveilingen.nl
    Beste K,

Wat vervelend dat wij jou het gevoel hebben gegeven dat je niet bij ons terecht kan! Erg jammer dat je de massagestoel niet ontvangen hebt..
    Ik wil je graag helpen. Zou je het ordernummer van de veiling willen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

Alvast bedankt!

Groetjes, Jessie

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?