Klacht Vakantieveilingen.nl: Opgelicht door VakantieVeilingen

Klachtnummer
# 459818
Gebruiker
#Karma2.0
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een Verdure sapcentrifuge van 1500W gewonnen en betaald.
Maar ik krijg een Verdure sapcentrifuge van 150W!!!
Paar keer mail contact gehad en nu reageert Donya de veiling adviseur niet meer op mijn mail, tevens heb ik telefonisch contact gehad met Elgar van Gerldermalsen die mij vertelde dat de 1500W helemaal niet bestaat!

Ik heb screenshot, dat het er echt staat.
Ik wil graag de sapcentrifuge van 1500W die ik heb gewonnen.

Vandaag staat er geen 1500W meer op de vakantie veiling site en alleen als je de specificaties leest staat er 150W.

Maar erg laf van Donya dat ze mij geen antwoord geeft.
Slechte producten en nog slechter personeel!

De oplossing

mij een sapcentrifuge van 1500W bezorgen! Waar ik recht op heb.

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Hi S.,

    Ten eerste onze excuses dat je niet eerder antwoord hebt gehad! Het is momenteel wat drukker dan normaal. We vinden het erg jammer dat je niet het product ontvangen hebt dat je hebt gewonnen. We hebben dit voor je uitgezocht en jou hier een mail over gestuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

    Groetjes, Jessie

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen