Klacht Vakantieveilingen.nl: Opgelichtdoor vakantie veilingen

bobientje

Ik heb 28 seot een veiling gewinnen van rosegouden pannen.ik kreeg er een aanbieding bij nog 2 rosegouden pastapannen voor 19.99 die nam ik was zo blij met dit set.2 sept werdt het bezorgt en ik zag dat de hoge pastapan er niet bij zat.ik heb gelijk gebeld.moest een foto maken en insturen.zo gezegt zo gedaan.nu zitten we na 15 mailtjes en 4 telefoontjes verder nog steeds dat ik de oan niet hebt gekregen terwijl er 2 zijn geweest die gezegt hebben dat hij nageleverd wordt.ben het zo zat.je krijg iedere keer maar een standaard mailtje terug.naar ik hoor maar niets krijg totaal geen reactie.ik VOEL ME OPGELICHT.21594967 ordernummer

De pan opsturen en excuses!!!

Vakantieveilingen.nl
    Hi Ronald,

Wat vervelend dat de wok pan er niet bijzat en je enorm lang op een antwoord vanuit onze klant hebt moeten wachten. Ik zie dat de veilingmeester hier al een antwoord op heeft gegeven. Helaas kan er geen extra pan nageleverd worden. De veiling van de wok pan is geannuleerd en het bedrag van 19,95 is teruggestort op jouw rekening.
    Op 09/10/2018 is dit mailtje naar jouw e-mail gestuurd.

Excuses dat het zo heeft gelopen.

Een fijne dag.

Groetjes, Mila

bobientje
Ze hebben 19.95 terug gestort.maar de pannen zijn nog dteeds in de veiling snap niet dat hem niet netjes hebben nagestuurt.ik vind het dus raar dat ze het niet nagekomen zijn

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?