Klacht Vakantieveilingen.nl: Ophouden met het vermelden van die hoge bedragen!!!!

J.G

Vakantieveilingen vermeld onjuiste " waarde " van de te veilen goederen! Ikzelf won een veiling van een Kustaa braadpan, 29 cm, ovaal, 4,7 liter. Waarde zou zijn Euro 179,-, Iedere andere verkoper was uitverkocht!!!! Nadat V.V het product niet meer verkocht, was de prijs 59,95 euro!!!! Terwijl allen een verkoopprijs aanhielden ten tijde van niet beschikbaar van 179,-!!! Opvallend is dat wanneer V.V een product aanbied, het overal uitverkocht is!!!!!

Voor mij niets, maar voor diegenen die op het verkeerde been zijn gezet, dachten een leuke prijs betaald te hebben, en gewoon opgelicht zijn!!!

Vakantieveilingen.nl
    Hi Gerard,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. De adviesprijs is iets wat we altijd krijgen doorgespeeld van de aanbieder. Nou wil het weleens voorkomen dat hetzelfde product bij een ander ook met korting wordt verkocht. Maar mocht het nou zo zijn dat het een officieel verkooppunt is en je het product voor veel goedkoper ziet, kun je ons altijd even een bericht sturen en dan zullen wij met je meekijken.

Groetjes, Mila

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?